Hamarosan visszaáll a régi rend – tudatta a egészségügyi intézmény

Tisztelt Betegeink!
Sajnálattal olvastuk a dr. Nádor Ödön Egészségügyi Intézményt napokban felkereső Betegeink problémáiról szóló bejegyzést, kommenteket. Megértjük gondjaikat, igyekszünk minél hamarabb orvosolni azokat.
Úgy gondoltuk, a nyári szabadságolások idején lesz a legkisebb fennakadás honlapunk fejlesztése miatt, ezért mertünk belevágni hétfőn reggel egy olyan informatikai frissítésbe, mely néhány napot igénybe vesz. Ezáltal viszont jelenleg valóban nem érhető el elektronikus úton – az egyébként jól működő – az előjegyzés, ami komoly problémát okoz(hat)ott Önöknek. Reményeink szerint a héten végeznek informatikusaink és visszaáll a régi rend. Addig az intézmény földszintjén található Betegirányító pultnál lehet személyesen időpontot foglalni.
Mivel intézményünk orvosai is a nyári hónapokban veszik ki szabadságukat, a helyettesítések miatt valóban előfordul, hogy az átlagnál többen és hosszabb ideig kénytelenek várakozni a vizsgálatokra. A sorszámosztó rendszer minden orvos esetében csak egy bizonyos számú beteg jelentkezésére ad lehetőséget – beteg/vizsgálati idő függvényében -, ezért fordulhat elő, hogy már jóval a rendelési idő végezte előtt nem lehet aznapra sorszámot húzni.
Ami a receptírást illeti: aki nem vizsgálatra érkezik az intézménybe, hanem csak receptet szeretne felíratni, az az adott orvos asszisztenséhez húzzon sorszámot. A nővérke – saját házi vagy szakorvosa utasítására – az EESZT-rendszernek köszönhetően soron kívül segíthet ez ügyben

– közölte csütörtökön a Dr. Nádor Ödön Egészségügyi Intézmény Facebook-oldalán.